Hva er perler - de kan være vakre, verdifulle, skjeldne, kostbare, små eller store! Før trodde man perler var engletårer som hadde falt ned... Mine Perler er alle mine kjære, Lofoten og ellers alle små og store ting som opptar meg i hverdagen. VELKOMMEN PÅ BESØK!

mandag 7. november 2011

Back to Nature.....

I helgen fikk jeg endelig laget mosekulene jeg hadde planer om. Etter å ha brukt dem i helga puttet jeg dem like godt i frysen...håper det går bra og at jeg kan ta dem opp igjen i jula - gjenbruk og allerede ferdige dekorasjoner er bra :) Hjertet i bakgrunnen som er av bark har jeg kjøpt på Nille.
Den ene av mosekulene laget jeg laget som et  ♥ hjerte ♥



Når jeg nå skal til Bodø på seminar et par dager dukker jeg ned i UFO-kurven (uferdige objekter) og tar med meg et hekletøy. Der befinner det seg blandt annet et par tøfler jeg holder på med!
Fortsettelse følger......

1 kommentar:

  1. Så fin mosekule og hjerte du har laget :-)
    Ble skikkelig glad for at du likte bloggen min og for at du har lagt deg som følger. Takk.
    Lykke til på seminar og hekling :-)

    SvarSlett

Jeg er veldig glad for alle kommentarer og muligheten til å bli bedre kjent med dere!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails