Hva er perler - de kan være vakre, verdifulle, skjeldne, kostbare, små eller store! Før trodde man perler var engletårer som hadde falt ned... Mine Perler er alle mine kjære, Lofoten og ellers alle små og store ting som opptar meg i hverdagen. VELKOMMEN PÅ BESØK!

torsdag 19. august 2010

Høstfølelse rundt hjørnet...

Jeg kjenner det er på tide og tenke litt nytt rundt ny årstid. Selv om vi har hatt strålende sol uten en sky på himmelen hele uken lurer høstfølelsen rundt hjørnet, luften er litt kjøligere. 

Til helgen har en kollega lovet å ta meg med på fjellet for å se etter multer, håper jeg kan poste bilder av herlige gyllne skatter mmmmm

Jeg elsker høsten - kansje det er fordi jeg er født om høsten og er et ekte høstbarn?
Denne sommerpynten på stuebordet synger nå på siste verset...


 
På bordet ligger også denne taljen. Den stammer  fra en båt som gikk på grunn for maaange år siden i vika hvor vi bor.


Gratulerer med 3årsdagen i dag Sverre mitt skjønne lille barnebarn!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg er veldig glad for alle kommentarer og muligheten til å bli bedre kjent med dere!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails