Hva er perler - de kan være vakre, verdifulle, skjeldne, kostbare, små eller store! Før trodde man perler var engletårer som hadde falt ned... Mine Perler er alle mine kjære, Lofoten og ellers alle små og store ting som opptar meg i hverdagen. VELKOMMEN PÅ BESØK!

fredag 16. juli 2010

♥ En rosa fredagshilsen ♥

Under kveldsturen vår i går kveld kom hundene og jeg - mest jeg - over disse vakre lupinene i en grøftekant! Tenke seg til at det vokser som ugress!? Hadde det vært mine hageplanter ville de ikke ha overlevd.
Jeg har så absolutt ikke grønne fingre, dessverre... Min kjære bruker å si at om jeg bare hadde hatt en grønn finger hadde det hjulpet,....


♥ God Helg ♥

5 kommentarer:

  1. Nydelig bukett.
    Ønsker deg en fin helg :o)

    SvarSlett
  2. Tihi, der fekk du brukt hjertene med ein gong ser eg :o)

    Små gleder i hverdagen :o)
    For ein fin, rett og slett harmonisk blogg du har! Så gøy når folk legger igjen spor etter seg, for då oppdage en jo nye flotte blogger som dette.

    Skikkelig god helg te deg og dine :o)

    SvarSlett
  3. Nydelig bilde, lekkert med sink og rosa sammen.

    Sommerklem fra meg.

    SvarSlett
  4. Hei Lillian.
    Kanskje du ikke synes du har grønne fingre, men en vel utviklet formsans, det ser vi. Vakkert er dette bildet.
    Takk for kommentar på min side. Ja vi er kommet tilbake til Norge, og om en stund er jeg nok i gang igjen med å fortelle nye historier.
    Hilsen fra Sissel

    SvarSlett
  5. Hei hei og tusen takk for kjempekoselig hilsen hos meg. Ååå for en nydelig blogg du har!! Jeg legger meg til som følger og gleder meg veldig til å følge deg videre ;0) Klem fra meg

    SvarSlett

Jeg er veldig glad for alle kommentarer og muligheten til å bli bedre kjent med dere!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails