Hva er perler - de kan være vakre, verdifulle, skjeldne, kostbare, små eller store! Før trodde man perler var engletårer som hadde falt ned... Mine Perler er alle mine kjære, Lofoten og ellers alle små og store ting som opptar meg i hverdagen. VELKOMMEN PÅ BESØK!

mandag 12. juli 2010

Sjablong og kaffe....

Mandag og ukestart, jeg skal jobbe ennå to uker før jeg kan ta ferie - den som venter på noe godt! Ettersom sommeren ennå ikke er kommet til oss her i nord er det lov å håpe den slår til i uke 30. I mellomtiden holder jeg på med masse inne, blandt annet er vi opptatt med å sluttføre sjøhuset. Nå står det kun igjen litt maling på hemsen, skifer på trapp og fliser på gulv i vaskerom.
Jeg liker å male tekster med sjablong, synes det skaper en koselig stemning. Dette spisebordet kjøpte jeg av en kollega, malte ben og beiset bordplaten.



Mangere c `est la vie - Å spise det er livet

Det er ikke helt bort å nyte en kopp kaffe heller! Spesielt ikke når det blåser stiv kuling rundt sjøhuset og det ryker av havet. Jeg leser portugisiske gloser, restaurant og matfraser, og drømmer om varme dager.....

Poderia me trazer mais cafè?

1 kommentar:

  1. Virkelig flott med tekst på bordet, så slipper en duk på. Må vel få tips fra deg hva du gjør, for å få det så bra... Du imponerer stadig vekk ;) Klem

    SvarSlett

Jeg er veldig glad for alle kommentarer og muligheten til å bli bedre kjent med dere!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails