Hva er perler - de kan være vakre, verdifulle, skjeldne, kostbare, små eller store! Før trodde man perler var engletårer som hadde falt ned... Mine Perler er alle mine kjære, Lofoten og ellers alle små og store ting som opptar meg i hverdagen. VELKOMMEN PÅ BESØK!

mandag 19. juli 2010

Fin dag på stranden

Vi har nydelige strender i Lofoten, langgrunne med pudderhvit sand! Hadde vanntemperaturen vært deretter hadde alt vært topp..
Man kan løpe og leke på stranden uansett - her koser Liza og Perlemor seg på Skagen i Flakstad.



Liza & Felix venter på go`bit

6 kommentarer:

  1. Herlig bilder,snakk om reklame!!

    SvarSlett
  2. Wow...det er jo rene sydenfornemmelsene du viser oss, kjempeflotte bilder!
    Og for noen nydelige hunder, bedårende :)

    Jeg tittet litt på innleggene dine nedover og du har jammen god smak på Interiør, kjempeflotte innlegg.

    Har det blitt noe båttur med seilbåten?

    Ha en fin kveld.

    SvarSlett
  3. Der ser det fint ut !!!
    Kos dere i sanden ;)

    SvarSlett
  4. Så fint og deilig med fint vær:)
    Så søte små hunder...Virkelig fine:)

    Ha en fin helg i sommervær..

    Klem Julie

    SvarSlett
  5. Hei, Lillian! Tusen takk for koselig hilsen på bloggen min! Og velkommen tilbake! Godt å se deg igjen :)

    Nydelig strandbilde! Bra sommeren finnes et sted! :)

    klem, camilla jin

    SvarSlett
  6. Hallo mamsen ;-) Nå sitter jeg og Loreta og ser på bloggen din. Ho har forelska seg helt i siden din!! ;-) Jeg skulle ønske jeg hadde et snev av din kreativitet! Misunnelig ;-)Så sprekt det har blitt i sjøhuset deres også. Fortsett og blogg i vei. Snakkes.
    Klem fra Anne-mor og Loreta :-)

    SvarSlett

Jeg er veldig glad for alle kommentarer og muligheten til å bli bedre kjent med dere!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails