Hva er perler - de kan være vakre, verdifulle, skjeldne, kostbare, små eller store! Før trodde man perler var engletårer som hadde falt ned... Mine Perler er alle mine kjære, Lofoten og ellers alle små og store ting som opptar meg i hverdagen. VELKOMMEN PÅ BESØK!

søndag 8. april 2012

Sol og Kvikklunsj (lue).....

Endelig, etter mange dager med snø, tittet sola frem i påsken til oss her nord også. Men snøbygene lurer rett rundt hjørnet..
Det blir lange turer med hundene, det er om å gjøre å nyte fridagene, i kveld vi har planer om å bade ute i jacuzzi  med sprudlende dråper i glasset. Her et stemningsbilde fra solveggen...





 
Gulrotkake med appelsin og marsipanbrød i sola. Strikkepinnene har gått varme, noe som har resultert i en "Kvikklunsj"-lue.
Kvikklunsj og appelsin er norsk påske men denne luen er det nærmeste jeg kommer den tradisjonen ;)

Nå har jeg en masin med strikkede produkter til toving å er veldig spent på resultatet. Tiden er vel nå moden for å gå over til sommerproduksjon..

 


Dette bildet ble tatt for noen dager siden, nå har vi 40 cm snø og det er sol /snøbyger i skrivende stund....
Fortsatt God Påske ;)

5 kommentarer:

  1. Hei
    Har sendt deg en bloggaward. Syns du har en superfin blogg som er hyggelig å stikke innom.
    Linda

    SvarSlett
  2. Flott du tar deg tid til kos i solveggen. Jeg er på tur ut i det nydelige været vi har nå. Må nyte det når en har fri.
    God helg Lillian. Klem ;)

    SvarSlett
  3. Så flink du er.
    Kvikklunsj lua er virkelig en ting på ønskelisten til minsten på 6.
    Bildet fra solveggen og med det nydelige landskapet ser ut som et postkort.
    Liker meg her hos deg perlemor.
    Følger deg videre.
    Ha en fiiiiiin dag.
    Mvh
    karianne

    SvarSlett
  4. Det ser bare helt herlig med en pause fra hverdagen i solveggen :-)
    Kvikk linch lua er kjempetøff!!
    Følger deg videre :-)
    Hilsen flisan

    SvarSlett
  5. An impressive share! I've just forwarded this onto a colleague who had been doing a little homework on this. And he actually ordered me lunch simply because I found it for him... lol. So allow me to reword this.... Thanks for the meal!! But yeah, thanks for spending some time to talk about this subject here on your blog.

    Feel free to surf to my web page; cash n go loans

    SvarSlett

Jeg er veldig glad for alle kommentarer og muligheten til å bli bedre kjent med dere!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails