Hva er perler - de kan være vakre, verdifulle, skjeldne, kostbare, små eller store! Før trodde man perler var engletårer som hadde falt ned... Mine Perler er alle mine kjære, Lofoten og ellers alle små og store ting som opptar meg i hverdagen. VELKOMMEN PÅ BESØK!

fredag 8. oktober 2010

Leseglede...

Etter tyttebærplukking i heia sist søndag slo ryggen seg helt vrang. Resultatet ble at jegg måtte holde meg i ro, kunne ikke finne en stilling som var god med hensyn til strikking heller. På jakt i bokhyllen fant jeg denne boken som har ventet på meg lenge. Den er utrolig fin, jeg klarte ikke å legge den ifra meg - kan anbefales på det varmeste!


"Søster, hva ville du råde noen til som var tvunget til å velge mellom ærlighet og kjærlighet?" Ana står overfor et av sine vanskeligste valg. Etter å ha flyktet fra borgerkrigen i El Salvador til et kloster i USA, må hun motvillig fortsette sin livsreise. Hun får jobb som barnepike hos den konfliktfylte familien Trellis, en familie fanget i et overfladisk rikmannsliv i California. Trass i sine egne følelsesmessige sår er Ana i stand til å gi omtanke og lindring, og til slutt finner hun kjærligheten der hun minst ventet det.

2 kommentarer:

  1. Leser drømmehjerte nå, setter så pris på tips om gode bøker.

    Håper ryggen din blir fort bra igjen.
    Ha ei fin høst helg.
    Klem fra Mira.

    SvarSlett
  2. Hei.

    For en nydelig blogg du har !
    Koselig å lese og masse fine bilder :)

    Mvh hilsen (nybegynner i bloggeverden)Ingunn :)

    SvarSlett

Jeg er veldig glad for alle kommentarer og muligheten til å bli bedre kjent med dere!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails