Hva er perler - de kan være vakre, verdifulle, skjeldne, kostbare, små eller store! Før trodde man perler var engletårer som hadde falt ned... Mine Perler er alle mine kjære, Lofoten og ellers alle små og store ting som opptar meg i hverdagen. VELKOMMEN PÅ BESØK!

fredag 1. oktober 2010

Med strikketøy i solveggen !

Deilig, siste dag på jobb før helg, våkne til et klart høstvær, ikke et vindpust og strålende sol. Denne helga hadde jeg planer om å begynne å male bokhyller, men det blir båttur i stedet.

Jeg har vel en anelse om at maleboksene står trofast å venter noen dager til!?
Bildene under er tatt ute da jeg satt og strikket i solveggen sist helg:



God helg alle sammen!

3 kommentarer:

  1. Herlige bilder! Falt helt for kransen - nyyydelig sammen med høstlyng! Nyt helgen og båttur, maleboksene venter nok på deg en stund til skal du se ;0) Klem fra meg

    SvarSlett
  2. Flott høst-heading du har laget. Ser jo ut som du har fått høstet epler også (ha-ha). Tror du har havnet på feil hylle her i livet, med all den inspirasjonen du har. Virkelig kreativ dame. Go helg til deg Lillian. Klem

    SvarSlett
  3. Nydelige bilder, også så flott krans!

    God helg.
    Klem, Camilla.

    SvarSlett

Jeg er veldig glad for alle kommentarer og muligheten til å bli bedre kjent med dere!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails