Hva er perler - de kan være vakre, verdifulle, skjeldne, kostbare, små eller store! Før trodde man perler var engletårer som hadde falt ned... Mine Perler er alle mine kjære, Lofoten og ellers alle små og store ting som opptar meg i hverdagen. VELKOMMEN PÅ BESØK!

tirsdag 16. november 2010

Bli lys.......

Det nest siste prosjektet i huset i fjæra er entreen. I likhet med bokhyllene ble de forvandlet fra mørk mahogny til hvit. Rottingskuffene ble beiset lys grå. Gangen ble med ett mye større, lys og innbydende - sier liksom "Velkommen til oss". Duftpinner med vanilje understreker det hele. Samtidig fikk jeg ryddet (Fretex) drastisk i kleskapene, malte de jo også innvendig og kompleterte med hvite kleshengere.....



Lampeskjerm før / etter. Jeg malte den lys grønne skjermen tre strøk med hvit grunning før jeg limte på blonder og pyntet med perler!

Forandring fryder!

2 kommentarer:

  1. Hei .
    Tusen takk for koselig kommentar på bloggen min.
    Tolvåringen er fosterbarnet vårt og jeg håper så veldig å få gitt henne noe på veien.
    Jeg likte godt din definisjon av perler. Det var akkurat som jeg skulle sagt det selv.
    Jeg må se mer av den nydelige bloggen din så jeg legger meg til som følger. Nå må jeg i butikken :)
    Ha en nydelig dag! Her skinner sola !
    Stor klem fra Ingunn :)

    SvarSlett
  2. Så utrolig fint det ble! Utrolig hvor mye mer velkomment det blir når gangen er lys!

    Og så vakker lampeskjerm <3

    klem, camilla jin

    SvarSlett

Jeg er veldig glad for alle kommentarer og muligheten til å bli bedre kjent med dere!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails