Hva er perler - de kan være vakre, verdifulle, skjeldne, kostbare, små eller store! Før trodde man perler var engletårer som hadde falt ned... Mine Perler er alle mine kjære, Lofoten og ellers alle små og store ting som opptar meg i hverdagen. VELKOMMEN PÅ BESØK!

fredag 12. august 2011

Vannkanne til begjær...

Da jeg var på ferie hos mamma i sommer (les: malerjobb) fikk jeg øye på denne skjønne vannkanna! Jeg ble jo helt dååårlig etter å eie den da :) Det er Jack, mammas samboer som eier den. Det har vært hans mors vannkanne og den er anslått å være ca 130 år gammel!
Fin gammel engelsk årgang med andre ord.
Jeg synes på en måte at det står : "Lillian" på den jeg da...?



Jeg trenger forresten ingen vannkanne her i dag, det sil-regner ute. Vi har hatt lite regn i Lofoten i år, samtidig er det er meldt supert og varmt vær i helga - gleder meg ;)
GOD HELG :)

3 kommentarer:

  1. Her på bloggen var det mye fint å se.
    Den gamle vannkannen var en skjønnhet. Jeg har også noen flotte eksemplar stående til pynt og fryd i hagen.
    Treskoene vil du nok få mye glede av. Jeg har også klakket rundt på slike i et par år nå. Deilige å gå på - og se ser det passe sært og sommerlig ut. Digger dem!
    Sommerhilsen Marit

    SvarSlett
  2. Hei Lillian... Så masse flott å se på bloggen din! og vannkannen var kjempeherlig, artig når man har en historie på slike gamle funn, da blir de litt mer spennende å eie, som en skatt hehe :) Takk for at du følger meg, jeg følger deg gjerne videre også. Ser du har sjablonger rundt om i hus og hytte, ønsker du flere kan jeg lage til deg.. ;)) Ønsker deg en god uke!!

    SvarSlett

Jeg er veldig glad for alle kommentarer og muligheten til å bli bedre kjent med dere!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails