Hva er perler - de kan være vakre, verdifulle, skjeldne, kostbare, små eller store! Før trodde man perler var engletårer som hadde falt ned... Mine Perler er alle mine kjære, Lofoten og ellers alle små og store ting som opptar meg i hverdagen. VELKOMMEN PÅ BESØK!

onsdag 2. november 2011

Kabeltrommel fra fjæra......

Da vi var på søndagstur for litt siden fant jeg denne skatten i fjæra! Det var bare 1 km hjemmefra og jeg trillet kabeltrommelen langs veien. Naboene tenkte nok:  "Ho søring-dama samla nu på mykje mannskit" !?
Har ikke funnet ut hva/hvor jeg skal ha den ennå men den skal få overvintre i naustet til min kjære.


Det er ingen ting å si på den gamle patina her - det blir garantert ikke malt hvitt! Endelig har jeg fått plukket mose også, her ligger den "på vent" .......

         Nok en regnværs-hilsen fra Lofoten 

2 kommentarer:

  1. Hei

    Ojjj så heldig å finne en kabeltrommel,
    Kjempekoselig blogg du har. Legger deg på bloggrullen min :-)

    SvarSlett
  2. Så flott, en skatt i fjæra. Jeg er alt for lite på skattejakt i fjæra.
    Ha en fin dag!
    Klem

    SvarSlett

Jeg er veldig glad for alle kommentarer og muligheten til å bli bedre kjent med dere!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails