Hva er perler - de kan være vakre, verdifulle, skjeldne, kostbare, små eller store! Før trodde man perler var engletårer som hadde falt ned... Mine Perler er alle mine kjære, Lofoten og ellers alle små og store ting som opptar meg i hverdagen. VELKOMMEN PÅ BESØK!

søndag 19. februar 2012

Himmelske fastelavensboller med marsipan og krem ♥♥♥

Perlemor trenger verken påskudd eller unnskyldninger for å tilbringe kvalitetstid på kjøkkenet! Ettersom det er fastelaven i dag ble det selvfølgelig bollebaking, det var riktig så hyggelig mens snøen lavet ned utenfor vinduene.
Dette er den svenske varianten med marsipan og krem, nam nam. Etter jeg smakten disse i Sverige for mange år siden, forelsket jeg meg, etter det har laget fastelavensboller på denne måten!


Ha en fortsatt strålende kveld og en fin uke!


3 kommentarer:

  1. Flott og inspirerende blogg du
    har,la meg til som følger jeg.
    Klem fra Mette.

    SvarSlett
  2. Mmmm de så gode ut! Farlig gode;) Takk for koselig kommentar hos meg, men du ber meg ta bort ordgjenkjenning. Kan du hjelpe meg da? Jeg visste ikke at jeg hadde det, og jeg finner ikke ut av hvor jeg gjør det hen. Har prøvd både det nye og gamle oppsettet, men finner ikke noe. Heeelp;) Er enig med deg, det er vanskelig å se hva det står når man skal skrive kommentar med gjennkjenning, også tar det så unødig tid.

    Klem fra Eli:)

    SvarSlett
  3. Nå tror jeg at jeg har klart å fjerne bokstav-møkka, hehe. Jeg hadde gått over til det nye grensesnittet, og der fant jeg ikke ut hvordan jeg skulle huke av gjenkjenning. Gikk tilbake til det gamle, og DER fant jeg det, vettu. Ordnet det, lagret og gikk tilbake til det nye igjen. Så da tror jeg problemet skal være løst;) Sikkert mange flere med meg som ikke er klar over at de har denne gjenkjenningen på innlegg.

    Klem fra Eli:)

    SvarSlett

Jeg er veldig glad for alle kommentarer og muligheten til å bli bedre kjent med dere!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails