Hva er perler - de kan være vakre, verdifulle, skjeldne, kostbare, små eller store! Før trodde man perler var engletårer som hadde falt ned... Mine Perler er alle mine kjære, Lofoten og ellers alle små og store ting som opptar meg i hverdagen. VELKOMMEN PÅ BESØK!

lørdag 6. mars 2010

Begynner å forberede....

Jeg er ikke den som pynter for mye til påske. Grønt og gult er liksom ikke mine farger men nå har jeg tenkt til å gjøre et forsøk på litt påskestemning i år!?

Jeg startet med å finne frem garnrester, pinner og helkenål. Hvis jeg skal bli ferdig må jeg starte nå - og om jeg er riktig flittig kan det kanskje også vanke litt påske-gaver til venner og familie.....



Lille Kylling - myk og bløt mot ansiktet og nydelig i påskeriset....
Oppskriften fra DROPS finner du her



Heklede påskeegg i delikat pastell. Oppskriften fra DROPS ligger her 
Så finn frem garn og sett i gang jenter.....
Fortsatt GOD HELG!

5 kommentarer:

  1. Strikket og heklet påskepynt har jeg ikke mye av, men du verden så fine. Det krever vel litt tålmodighet til slikt "priklete" arbeid ;-)

    Og heldig du da som har finere gulv i sjøbua enn hjemme. Gulvet i sjøbua høres veldig fint ut!

    Hilsen Marit

    SvarSlett
  2. Oi...så fine påske-egg du har laget. De var lekker:)

    Finner fram litt påskepynt på hytta jeg..tradisjon:)
    Håper det er mildvær hos deg også, her tiner det. Men vi har mye blankis og den vil ta tid å få bort:)
    Flott kveld til deg, klem:)

    SvarSlett
  3. Så fine de ble. Flott med perler også. Du er bare så oppfinnsom. Virkelig kreativ dame. klem fra Janne.

    SvarSlett
  4. Hei hei!

    Så fine de var, kjempe koselig påskepynt =)
    Håper onsdagen er fin!

    Klem C.

    SvarSlett
  5. Kjære Lillian s perler.
    Jeg savner deg.
    Håper du snart kommer tilbake til bloggen din.
    Med mange kjærlige hilsner fra Sissel

    SvarSlett

Jeg er veldig glad for alle kommentarer og muligheten til å bli bedre kjent med dere!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails