Hva er perler - de kan være vakre, verdifulle, skjeldne, kostbare, små eller store! Før trodde man perler var engletårer som hadde falt ned... Mine Perler er alle mine kjære, Lofoten og ellers alle små og store ting som opptar meg i hverdagen. VELKOMMEN PÅ BESØK!

fredag 26. februar 2010

Englene har putekrig....

Hjelp - vi snør inne! Alvorlig talt.
Vi kom ikke ut med bilen i dag, ingen traktor med fres var å få tak i heller. Vel, så gikk jeg til bussen da, men den kom jo ikke!? Det viste seg at det er en skolerute, som på grunn av vinterferie er innstilt......

Etter en time hadde "Perlefar" måket opp såpass at vi kom ut og fram, flink han ***

Tenk å kunne ha vært hjemme i dag - bakt boller, laget kakao og sett på Frokost-Tv, sukk... Godt det er helg om bare noen få timer, nå er himmelen blå og en eventyrverden venter der ute!
Man kan for eksempel lage snølykt - eller engler i snø ;)



God Helg ;)

3 kommentarer:

  1. Så flott at du fikk litt tid ute etter jobb, mens det enda var lyst. "små barn - store gleder", store barn - ekstra store gleder" Flott at du fortsatt er ung i sinnet. Go`helg til deg Lillian. Klem fra Janne.

    SvarSlett
  2. Godt du holder humøret oppi i all snøen...hi-hi. Jeg derimot er overlykkelig for de første vårtegnene her øst. I dag har jeg vært ute og kost meg i solen i flere timer..og med lyden av smeltet snø og fuglekvittring...er våren endelig på vei;o) Klem fra Maliva

    SvarSlett
  3. Tusen takk for hilen!! Føler meg innesnødd jeg også,snø helt opp til gjerdet i hagen...
    jeg hekler med bomullsgarn ja!
    klem

    SvarSlett

Jeg er veldig glad for alle kommentarer og muligheten til å bli bedre kjent med dere!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails