Hva er perler - de kan være vakre, verdifulle, skjeldne, kostbare, små eller store! Før trodde man perler var engletårer som hadde falt ned... Mine Perler er alle mine kjære, Lofoten og ellers alle små og store ting som opptar meg i hverdagen. VELKOMMEN PÅ BESØK!

tirsdag 2. februar 2010

Min første Award!

Er ikke jeg heldig som har fått min aller første Award!
Jeg fikk den av min blogg-venninne Camilla Jin: "by Camilla Jin"
Tusen takk :)

Det følger også en oppgave med denne utmerkelsen - spennende!

1: Kopier awarden på bloggen din.
2: Link til personen som gav deg awarden.
3: Fortell 7 interessante fakta om deg selv.
4: Velg 7 andre bloggere som du sender awarden videre til.
5: Link til deres blogger.
6: Legg igjen en kommentar i bloggen deres, så de får vite om awarden.

Så da er det vel bare å sette i gang - interessant eller ikke:

  • Jeg er en typisk vekt, må ha balanse og harmoni. Jeg skyr konflikter og liker kunst, kultur og design.
  • Er nysgjerrig på det meste og bare må google ting jeg ikke vet eller kjenner til....
  • Forsøker å lære meg portugisisk og har en drøm om å flytte til Portugal!
  • Har dykkersertifikat men bruker det dessverre så altfor skjelden. Jeg elsker vann og tror helt sikkert jeg ble født til feil element...?
  • Er skikkelig bortskjemt med å få kaffe på sengen hver lør- og søndag!
  • Jeg er seilerjente  og har stått til rors i stiv kulling med storm i kastene utenfor kysten av Cuba.
  • Har jobbet i blomsterbutikk og synes blomster har magi - man trenger ikke en anledning til verken å gi eller kjøpe blomster!

Så er stunden inne for å velge 7 kreative bloggere som fortjener en award:)

Når det gjelder å gi den videre er det ikke lett å velge, spesielt ettersom denne awarden har gått en stund, derfor velger jeg å gi den til:
 Alle som besøker min blogg, dere kreative jenter som gir meg så mye inspirasjon! Takk til dere alle for tankene og bildene dere dele, enten det er vakker hjemmeinredning, oppskrifter, tips og idèer! 
Tusen takk for hyggelige kommentarer fra alle som er på besøk og legger igjen spor - dere fortjener en Award alle sammen!

7 kommentarer:

  1. Hei og gratulerer med vel fortjent award111 Så sant det du skriver om blomster, man burde unne seg det oftere:-) Selv kjøper jeg det alltid til helga, til min mann:-) Som vet jeg egentlig bare gjør det til emg selv:-) Tøff dame du også, storm og dykking,-wowh!!! Ja, nå er jeg offentlig slanker, helt MO i knærne av det jeg har gjort, men større press kan vel igne ha:-) Klerm og takk for koselig støtte!

    SvarSlett
  2. Takk for kommentar hos meg ;) Nr 10 ...ALTFOR ... lite ;) Eller ; begynte med 10 på vrangborden , så over til nr 15 !!! , strikket frem og tilbake . Det er fort gjort !

    SvarSlett
  3. Så gøy at du tok utfordringen! Artig å finne ut nye, og litt annerledes, ting om folk! Det er jo noe med at man ikke skal være alt for privat på nett, men et par små drypp innimellom er bare morsomt!

    klem, camilla jin

    SvarSlett
  4. Og forresten, jeg tror ikke jeg har sagt at jeg elsker bloggnavnet ditt! Får en herlig ro i meg hver gang jeg ser Lillians perler:)
    klem

    SvarSlett
  5. Så koselig blogg du har:) Masse fin inspirasjon. Gratulerer med award!
    ha en fin dag...
    Klem Julie

    SvarSlett
  6. Hei, Takk for hyggelig hilsen. Så nydelig kjole du har laget. klem Siv

    SvarSlett
  7. Grattis!
    Gøy med litt oppmerksomhet!
    Og velfortjent. Pass på den ponchoen på tørkestativet, den kunne jeg tenkt meg å knabbe, hihih!
    Just kidding, klem,M

    SvarSlett

Jeg er veldig glad for alle kommentarer og muligheten til å bli bedre kjent med dere!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails