Hva er perler - de kan være vakre, verdifulle, skjeldne, kostbare, små eller store! Før trodde man perler var engletårer som hadde falt ned... Mine Perler er alle mine kjære, Lofoten og ellers alle små og store ting som opptar meg i hverdagen. VELKOMMEN PÅ BESØK!

torsdag 25. februar 2010

Det går fremover...

Her har det ikke skjedd mye i det siste... på bloggen mener jeg!
Ellers skjer det alltid masse rundt meg, hi hi :)

Jeg har hatt broblemer med bloggadministrasjonen i det siste og flere med meg har jeg forstått - men nå er alt oppe og går - nice!

Tenkte å poste noen bilder fra sjøhuset. I skrivende stund holder min kjære på med å flislegge badet og til helga begynner jeg å beise/lakke vegger og tak.

På verktøyet skal man kjennes.....

Påskeferien skal tilbringes her :)

2 kommentarer:

  1. Å, så fint det kommer til å bli! Nydelig beliggenhet. Blir spennende å se det ferdig. Kjekt å ha en handyman:-)

    Klem

    SvarSlett
  2. Hei....så hyggelig at du vil være med i min give-away. Ønsker deg lykke til. Nå har jeg kost meg med flotte innlegg her hos deg..skal bli spennende å se mer fra det vakre stedet deres;o) Gøy å se at flere samler på serviset fra Ostindia også. Klem fra Maliva

    SvarSlett

Jeg er veldig glad for alle kommentarer og muligheten til å bli bedre kjent med dere!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails