Hva er perler - de kan være vakre, verdifulle, skjeldne, kostbare, små eller store! Før trodde man perler var engletårer som hadde falt ned... Mine Perler er alle mine kjære, Lofoten og ellers alle små og store ting som opptar meg i hverdagen. VELKOMMEN PÅ BESØK!

mandag 15. februar 2010

En rose-award - Tusen takk :)

Jeg har vært syk den siste uken og er det egentlig ennå selv om jeg er på jobb i dag. Hadde planer om både Fastelavensboller og kos i helga men det måtte utebli. Mamma bor i England og vi hadde en hyggelig telefonsamtale!
Mine to barn ringte fra sin kant av landet, jeg savner dem masse!



I dag da jeg kom på jobb, besøker jeg mine blogg-venninner i lunchpausen og se hva jeg fikk fra Camilla Jin!
Tusen takk, setter utrolig pris på deg og din blogg! Jeg ønsker faktisk å sende deg en award - en rose tilbake: by Camilla Jin




Ønsker også å gi denne awarden til mine bloggvenninner Barbro : Barbros lille atelier
og Camilla med :Camilla`s vidunderlige verden
Setter stor pris på dere!

Ønsker dere alle en fin uke! Klem :)


3 kommentarer:

  1. Gratulerer med flott award! Håper du snart er frisk og rask igjen!

    Klem

    SvarSlett
  2. Gratulerer med award!
    Så koselig at du vil dele den med meg, tusen tusen takk =)

    SvarSlett
  3. Takk for at du også ville gi meg en rose:) Herlige du!

    Har jo ikke fått med meg at du egentlig ikke er nordlending, men det er ikke så farlig. Jeg bor sammen med en nordlending, så jeg kaller meg halvt nordlending selv ;)

    klem, cj

    SvarSlett

Jeg er veldig glad for alle kommentarer og muligheten til å bli bedre kjent med dere!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails