Hva er perler - de kan være vakre, verdifulle, skjeldne, kostbare, små eller store! Før trodde man perler var engletårer som hadde falt ned... Mine Perler er alle mine kjære, Lofoten og ellers alle små og store ting som opptar meg i hverdagen. VELKOMMEN PÅ BESØK!

fredag 12. februar 2010

Vis meg ditt servise...

Jeg ser det går en link på "vis meg ditt servise"
Ja, nå har jeg rotet bort koblingen men de som har lyst kan jo la den gå videre?

Jeg har flere serviser men ettersom jeg bor i Lofoten synes jeg nesten jeg er programforpliktet til å vise:
Fiskeserviset mitt fra Porsgrund Porselen:


Forrige helg da vi hadde besøk fra østlandet hadde vi vårt første skrei-lever-rogn festmåltid for sessongen. Lofotfisket har så vidt startet og da spesielt i Vesterålen. Skreien er nå på vei til Lofoten for å gyte. Det er et skue når båtene drar forbi kjøkkenvinduene grytidlig på morgenen for så å komme på land med fangst i sene kveldstimer!

Jeg har vært hjemme fra jobb i tre dager nå med en mega forkjølelse, ikke noe særlig givende nei. En gang i året må jeg liksom til pers om jeg vil eller ei, men nå må det vel bare gå en vei.
God Helg alle sammen!

3 kommentarer:

  1. Jeg er så imponert over alle de flotte bloggene, og i dag er det din tur til å få en hilsen fra meg.

    Virkelig mye fint å se. Jeg fant deg på Barbros bloggliste. Følger den spesielt nøye siden hun er min datter.

    Håper du finner anledning til et besøk på min blogg, og jeg blir kjempeglad hvis du legger igjen en hilsen.

    Astrid

    SvarSlett
  2. Så kult servise! :)

    Jeg har noe til deg igjen på bloggen min, forresten;) Happy Valentine! :)

    klem, camilla jin

    SvarSlett
  3. hei, jeg lurer på om du vet hva det service heter,, de med fisk, du sier lofoten, er det navnet på det ?

    SvarSlett

Jeg er veldig glad for alle kommentarer og muligheten til å bli bedre kjent med dere!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails