Hva er perler - de kan være vakre, verdifulle, skjeldne, kostbare, små eller store! Før trodde man perler var engletårer som hadde falt ned... Mine Perler er alle mine kjære, Lofoten og ellers alle små og store ting som opptar meg i hverdagen. VELKOMMEN PÅ BESØK!

lørdag 30. januar 2010

Må bare beklage...

Jeg lovte at jeg skulle legge ut bilde av den siste kjolen jeg sydde mens jeg hadde den på! Men jeg har ingen hjemme til å ta bilde (heldig med den?), derfor blir det dessverre ikke slik.
Det er vel ikke så mange av oss som liker å bli tatt bilde av, det er liksom mere safe bak kamera....
Dette er den fjerde og siste fleece-kjolen for denne gang. Mange har spurt om jeg tar opp bestilling men det har jeg dessverre ikke anleding til. Nå skal jeg strikke og hekle litt igjen. Tiden går raskt og det er vel derfor nesten tid for å tenke i vår/sommerbaner :)

6 kommentarer:

  1. Å, den var nydelig! Herlige farger. Skulle likt å se den på....

    Ha en fin dag!

    Klem

    SvarSlett
  2. Så nydelig kjole, du er så flink =)

    Ønsker deg en fin uke!

    Klem fra Camilla.

    SvarSlett
  3. Kjempefin!! Ønsker deg en fin dag. :)

    SvarSlett
  4. Hei hei :)
    Tusen takk for kommentarene på bloggen min!
    Så koselig blogg du har, dette er første turen min innom deg. Jeg går og legger deg til bloggelisten min :)
    Flott kjole også! Skulle ønske jeg kunne sy...

    Ha en flott uke!

    Klem

    SvarSlett
  5. Hei på deg :-) Herlig blogg ,koser meg gløgg ihjel og blir inspirert! Hvor har du fått tak i mønster til kjolen? Fikk veeeeeeldig lyst på !!!!

    SvarSlett
  6. Kjempefin Lillian!
    Du får sende de som vil ha sånn til meg da vet du;).

    Ønsker deg og dine en fortryllende flott helg!

    SvarSlett

Jeg er veldig glad for alle kommentarer og muligheten til å bli bedre kjent med dere!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails