Hva er perler - de kan være vakre, verdifulle, skjeldne, kostbare, små eller store! Før trodde man perler var engletårer som hadde falt ned... Mine Perler er alle mine kjære, Lofoten og ellers alle små og store ting som opptar meg i hverdagen. VELKOMMEN PÅ BESØK!

søndag 10. januar 2010

Aktivitet igjen....

Etter 1 uke uten blogging fikk jeg nå litt abstinenser!?

Julen er først ryddet ut hos oss denne helgen, iom at jeg kun har hvit/sølv pynt hadde jeg ikke hjerte til å gjøre det tidligere;/
Etter to dager med mildvær og regn forvant den deilige hvite snøen vi hadde som ved et trylleslag - typisk Lofoten, men jeg venner meg aldri helt til denne type vinter. På/av - På/av - På-av ??

For en blogger er det det ekstra kjipt når fotoapparatet klikker, noe mitt gjorde i jula - hva gjør jeg så...jo jeg er så heldig å få låne et kamera. (klem til Rolf)!

Jeg fikk derfor tatt bilde av kjolen jeg sydde i jula, vinterhvit, myk og varm:


Selvportrett, eller et ungdomsportrett..?

Jeg synes nesten Prinsesse Liza også burde få noe nytt og varmt i vinterkulden:



Her med modellen!


Neste gang er det Felix sin tur...har forresten truet Sten med at han skal få noe som matcher også, hi hi :)

11 kommentarer:

  1. Hi, hi, ja her skal det matches, skjønner jeg:-) Kjolen du har laget var bare helt nydelig! Skikkelig lekker! Helt min stil. Kunne godt tenkt meg en slik.

    Det var da en ekstremt staselig hund med perler i luggen og designantrekk! Herlig!

    Ha en fin uke!

    Klem

    SvarSlett
  2. Heisann!
    SÅ nydelig kjole-både til deg og Felix!
    Ser for meg dere på by-tur i likt antrekk:-)
    Ha en fin kveld, klem Hege.

    SvarSlett
  3. Næmmen-helledussen-og har du sett på maken. Så herlig lille Liza ble i det spretne antrekket. Helt til å spise opp. Kjolen din var også fin, ren og hvit og enkel.

    Du, jeg la ut en link til avisinnlegget på bloggen min. Men den er litt hemmelig. Du finner den like under signaturen min. Klikk med pekeren så finner du linken og dermed innlegget ;-)

    Klem fra Marit

    SvarSlett
  4. Her kjøres det stil skjønner jeg:) Nydelig:)

    Spent på hva Sten (regner med det er mannen din) skal få å ha på seg? :))
    Ha en flott kveld i Lofoten, her det også mildt men oppholds og det meldes blå grader igjen.
    Klem fra meg:)

    SvarSlett
  5. Åhhhh så utrolig søt kjole og dekken til hunden...nydelig!

    PS
    Jeg kan sende oppover litt snø her fra Vestlandet...ingen mangelvare her...

    SvarSlett
  6. Herlige antrekk! Synes tanken på at dere matcher på tur er fantastisk!

    Ta en titt innom bloggen min! Der ligger det noe til deg :)

    Klem, camilla jin

    SvarSlett
  7. Næmen såå søøt!! Herlig kjole til prinsessen :)
    Har du sydd kjolen din i ull eller fleece? Den ser superdeilig ut!

    SvarSlett
  8. Kor flink du er å sy. nydelig kjole.
    Takk for koselig helsing hos meg :)
    Ønska deg en flott dag
    Klem

    SvarSlett
  9. Hei. For en flott blogg du har her! Måtte innom og titte litt hos deg også =)
    Så nå er jeg blitt din 11følger.

    En aldeles nydelig kjole du har sydd, kjempe herlig!

    Ønsker deg en fin torsdag.
    Torsdagsklem fra meg.

    SvarSlett
  10. Hi...hi...hi... Flirer og ser for meg et mannfolk med sprett skjørt og heklet blonderose :0)
    Men prinsessen var jo nydelig da! Yorkshire terrier er en av mine favoritt hunderaser, de er bare så skjønne! Hadde det vært bare jeg som bestemte så hadde jeg hatt jeg også :0)
    Kos deg videre!
    *Klem*
    -Kamilla-

    SvarSlett
  11. Wow, jeg er imponert.. Så flott,, nydelig kjole til dere begge :) Snart må du ta i mot bestillinger ;)

    SvarSlett

Jeg er veldig glad for alle kommentarer og muligheten til å bli bedre kjent med dere!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails