Hva er perler - de kan være vakre, verdifulle, skjeldne, kostbare, små eller store! Før trodde man perler var engletårer som hadde falt ned... Mine Perler er alle mine kjære, Lofoten og ellers alle små og store ting som opptar meg i hverdagen. VELKOMMEN PÅ BESØK!

mandag 25. januar 2010

Holder på vinteren en stund til.....

Mandag og ny uke, føler meg egentlig utsovet og opplagt - en herlig følelse!
Nå sitter jeg i kaffepausen på jobben og planlegger alt jeg skal gjøre når jeg kommer hjem :) Håper overskuddet holder...

Da jeg skulle kjøpe blomster til helgen vurderte jeg om jeg skulle gå for vår å velge et knippe fargerike Primula eller velge hvite roser - og valget falt på et vintertema!





Jeg fylte vasen med Einer og litt Trollhassel for å skape litt miljø rundt rosene og de har virkelig vært et blikkfang på stuebordet i helga!

Kjøkkenvinduene ble så tomme etter jeg tok bort julepynten derfor sydde jeg fire hjerter som kan få henge til pynt og glede på ettervinteren. Det rutete soffet er rester fra trekket på kjøkkenstolene.


Ønsker alle en riktig fin uke, en spesiell hilsen til Birgit i Fredrikstad som jeg vet er inne og kikker nå og da og som etterspør nytt om jeg har vært litt slapp på oppdateringer!


3 kommentarer:

  1. Så flott bukett, også så nydelig vase!

    Koselig med hjertene i kjøkkenvinduet, pynter så fint opp =)

    SvarSlett
  2. Nydelig :))
    Roissy

    SvarSlett
  3. Hvite roser er alltid nydelig! Og så koselig du hadde pyntet i vinduet:-)

    Ønsker deg en fin uke!

    Klem

    SvarSlett

Jeg er veldig glad for alle kommentarer og muligheten til å bli bedre kjent med dere!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails