Hva er perler - de kan være vakre, verdifulle, skjeldne, kostbare, små eller store! Før trodde man perler var engletårer som hadde falt ned... Mine Perler er alle mine kjære, Lofoten og ellers alle små og store ting som opptar meg i hverdagen. VELKOMMEN PÅ BESØK!

fredag 29. januar 2010

Endelig...


Endelig fredag igjen dere!
Stormen vi fikk på sto vi av, tøffinger som vi er!

For 2 dager siden sprutregnet det men i går kom snøen - slik er det i  Lofoten. Det er skikkelig vinterstemning ute nå og vi ser frem til en fin vinterhelg. I morgen er det jobbing på sjøhuset men skal garantert få lagt inn noen fine turer med hundene også.
Har egentlig lyst til å reise til Svolvær og handle jeg da, for eksempel disse fine koppene fra KID:


I disse dager går pengene til byggartikler så det blir lite til overs til stæsj - men jeg kan jo ønske meg en "jeg-har-vært-veldig-flink-til-å-hjelpe-til" gave ;)))
Det er ikke det at det er så kostbart å handle på KID men en tur til Svolvær fører av erfaring så maaange fristelser med seg. Jeg tenker blandt annet på "Arntines" - en oase av en butikk for oss Shabby ;)

God helg alle sammen!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg er veldig glad for alle kommentarer og muligheten til å bli bedre kjent med dere!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails