Hva er perler - de kan være vakre, verdifulle, skjeldne, kostbare, små eller store! Før trodde man perler var engletårer som hadde falt ned... Mine Perler er alle mine kjære, Lofoten og ellers alle små og store ting som opptar meg i hverdagen. VELKOMMEN PÅ BESØK!

fredag 22. januar 2010

Vil så gjerne...

Det er ganske så hektisk hos oss i disse dager!Vi holder på å isolere og jobbe på sjøhuset, så nå er det bye-bye til fransk manikyr og late hobbykvelder!

Som om ikke det er nok har prinsesse Liza løpetid og hun gjør seg riktig lekker for Felix....det er et eventyr å følge med hennes koketteri  *ler*


Han er vel god denne lille karen?


Han kan liksom ikke forstå hvorfor han ikke får slippe til.....
De er ikke i slekt og begge har papirene i orden - så hvem vet...kanskje en dag? I mellomtiden har begreper "Boyband" fått en ny betydning - til og med med vinger :))))

Endelig: Belønningen for hele ukens gjøren og laden ---FREDAG---
Jeg skal bare slappa av og bake en stor sjokoladekake til gjengen som skal jobbe på sjøhuset.
Ellers skal jeg sy meg en ny kjole...tror jeg :)


3 kommentarer:

  1. Herlig krabat!
    Deilig med helg, særlig med sjokoladekake...

    Gleder meg til bilder av ny kjole ;)

    God helg!

    SvarSlett
  2. Herlige bilder!

    Den sjokoladekaken hørtes fristende ut...Kos deg og nyt helgen!

    Klem

    SvarSlett
  3. For noen søtnoser:) Ikke enkelt å være gutt om dagen skjønner jeg, han synes vel hun er den Bærta:) Har hatt hann og hunn sammen selv, i løpetid. Det var et pæs..men de var litt større utgave:)
    Sy deg kjole? Jeg satt med symaskinen og sydde om noen gardiner i gårkveld. Svetta meg igjennom det, så du imponerer hvis du skal sy deg kjole:)
    Ha en fortreffelig fredag, her skinner sola men kuling og blankis tar bort noe av sjarmen:)
    Klem til deg:)

    SvarSlett

Jeg er veldig glad for alle kommentarer og muligheten til å bli bedre kjent med dere!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails