Hva er perler - de kan være vakre, verdifulle, skjeldne, kostbare, små eller store! Før trodde man perler var engletårer som hadde falt ned... Mine Perler er alle mine kjære, Lofoten og ellers alle små og store ting som opptar meg i hverdagen. VELKOMMEN PÅ BESØK!

torsdag 31. desember 2009

Godt Nytt År....

Så sitter vi her igjen og gjør opp status samtidig som vi leker med tanker på hva året som kommer vil bringe! - Spennende -

I år har jeg vært så heldig å få enda et barnebarn og har nå tre skjønne små gull ;) En stor glede og selv om mormor bor på en helt annen kant av landet er tankene mine ofte hos dem!

Det som opptar oss mye når vi nå går inn i et nytt år er sjøhuset vårt "Lillholmen" som ble påbegynt nå i desemer og som vi skal gjøre det aller meste på selv nå som reisverk og vinduer er satt inn:



Det er ikke noe å si på nærhet til sjøen her!? På samme marina har vi også båtplass til seilbåten.
Nå spretter vi champagnen og ønsker hverandre, familie og venner og alle "Blogglandia-venner":
*** Et Riktig Godt Nytt År***

Skål!

3 kommentarer:

  1. Så flott sjøhus! Regner med at sommeren ikke kan komme fort nok ;)

    Ha en fin nyttårshelg!

    SvarSlett
  2. Hei Lillian :) Godt nytt år til deg også :)
    For en nydelig hjemmeside du har, flott hjem og vakkert sjøhus :)) Veldig flink med interiør er du også så hit kommer jeg til å titte veldig ofte :)
    Klem Roissy

    SvarSlett
  3. Så flotte vinduer!!!!
    Ha en fin søndag, klem,M

    SvarSlett

Jeg er veldig glad for alle kommentarer og muligheten til å bli bedre kjent med dere!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails