Hva er perler - de kan være vakre, verdifulle, skjeldne, kostbare, små eller store! Før trodde man perler var engletårer som hadde falt ned... Mine Perler er alle mine kjære, Lofoten og ellers alle små og store ting som opptar meg i hverdagen. VELKOMMEN PÅ BESØK!

onsdag 2. desember 2009

Min egen advent-hjerte-kjole :)

Har lenge ønsket meg en av disse kjolene med hjerter jeg ser så mange har. Jeg surfet litt - og ja, jeg fant mange fine. Nå skal det sies at prisene var også fine..... Var så på S&S og fant palarfleece til 50,- pr.m. I løpet av noen få timer, litt stoffrester og garn fikk deg min egen kjole! Har planer om flere etter dette!

6 kommentarer:

  1. hej
    vilken mysig blogg jag hittat in till och vilken söt klänning.
    ha en trevlig kväll
    Catthie

    SvarSlett
  2. Kjempe lekker, slike kan du nok lage og selge også tenker jeg?!?!

    SvarSlett
  3. Hej, så fina bilder, lägger mej som följare, Bums.
    Ska nu fortsätta att kika färdigt på din blogg.
    Ha en underbar dag.
    /Maggan

    SvarSlett
  4. Hei!
    Du verden for en flott kjole du har laget deg! Helt nydelig! Ønsker meg også en hjertekjole....

    Tusen takk for at du har lagt deg til som følger på bloggen min! Så koselig! Kjempefin blogg du har - har selvfølgelig lagt meg til som følger:-) Dette vil jeg se mer av!

    God helg!

    Klem Barbro

    SvarSlett
  5. Oj så flink du er!
    Godt du var innom bloggen min så fant jeg din flotte blogg også,lagt deg til min bloggliste

    Kos i dagen

    SvarSlett
  6. Nydlig kjole du har laget! hilsen Mona Aas Tveit i Skien/ Telemark

    SvarSlett

Jeg er veldig glad for alle kommentarer og muligheten til å bli bedre kjent med dere!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails