Hva er perler - de kan være vakre, verdifulle, skjeldne, kostbare, små eller store! Før trodde man perler var engletårer som hadde falt ned... Mine Perler er alle mine kjære, Lofoten og ellers alle små og store ting som opptar meg i hverdagen. VELKOMMEN PÅ BESØK!

mandag 30. november 2009

Mørketid....

Som østlandsjente stortrives jeg i Lofoten!
Jeg synes det er en fantastisk tid vi er inne i nå! Selv om vi ikke bor så langt mot nord er dagene korte nå, det blå lyset kommer allerede ved 13 tiden!

Dette bildet er tatt lørdag 28.11. I går fikk vi ennå ca 5 cm nysnø. Da vi hadde tent lys ute og satt i utebadet med topplue og varm rødvinsgløgg ble vi enige om at vi var verdens heldigste som bor midt i vårt nordiske paradis!

5 kommentarer:

  1. Haha...Jo, en koblaja är ett finare namn för koskit.:-D
    Jag kallar min dotter för Koblajan.;-) Kram

    SvarSlett
  2. Fantastisk flott bilde, dere har det kjempe flott!

    SvarSlett
  3. Ikke så verst ditt eventyr det heller:)....Takk for hyggelig besøk på bloggen min og takk for ord som varmer. Jeg skjønner det du skriver hos deg om "perler på en snor"...akkurat den opplevelsen fikk jeg hos deg...fine vennskapsord, din lille prinsesse og ditt vakre nordiske paradis.
    Nyt adventstiden!
    Klem fra Hanna

    SvarSlett
  4. Tusen takk for fine ord, du er skjønn!
    For et fantastisk bilde!! Så heldig du er som har slike omgivelser!
    Klem,M
    Ps..liker du krim?

    SvarSlett
  5. Ja, jeg prøver meg på sjangeren...innlegget har jeg blogget for Aschehoug...
    Var så spent på reaksjoner rundt det..
    Selvtillitten er ikke alltid på topp, vet du..
    klem, M

    SvarSlett

Jeg er veldig glad for alle kommentarer og muligheten til å bli bedre kjent med dere!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails