Hva er perler - de kan være vakre, verdifulle, skjeldne, kostbare, små eller store! Før trodde man perler var engletårer som hadde falt ned... Mine Perler er alle mine kjære, Lofoten og ellers alle små og store ting som opptar meg i hverdagen. VELKOMMEN PÅ BESØK!

tirsdag 17. november 2009

En hems til begjær......

Mitt yndlingsrom i huset må jeg vel innrømme er hemsen!
Her er det deilig å roe ned og sove middag. Dessuten er det Felix sitt domene noe bildene vel viser? Her har også Liza fått komme på besøk.....
Slik så det ut før ansiktsløft:


Og slik ble resultatet etter!
Her ligger alt til rette for Rêves doux - søte drømmer! Jeg sydde en gardin/fortrekk med innfelt mellomverk og teksten jeg kjøpte på BoligFryd.......


.....var en fryd å male på, virkelig enkelt selv om jeg hadde hjertet i halsen av redsel for ikke å få det fint. Det var gøy, og må garantert prøves senere også....



Kong Felix på sin nye trone :)
Tro om jeg må lage en krone til ham...


3 kommentarer:

  1. Nämen så söta...och så fint.:-) Kram Stina

    SvarSlett
  2. Men oj så fint du har gjort! Vilken skillnad.
    Där sover man nog en fin törnrosa sömn.

    Ha det fint!

    SvarSlett
  3. Du har en flott blogg....samt utrolig små søtnoser av hunder:)
    Den hemsen din ble direkte lekker. Skjønner god både du og hundene trives der:)
    Hit kommer jeg tilbake:)
    Ha en flott dag:)

    SvarSlett

Jeg er veldig glad for alle kommentarer og muligheten til å bli bedre kjent med dere!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails