Hva er perler - de kan være vakre, verdifulle, skjeldne, kostbare, små eller store! Før trodde man perler var engletårer som hadde falt ned... Mine Perler er alle mine kjære, Lofoten og ellers alle små og store ting som opptar meg i hverdagen. VELKOMMEN PÅ BESØK!

mandag 23. november 2009

Tre små hjerter....elsker dere!

Jeg fikk to små videosnutter fra min datter Anette nå på morgenen!
Den ene var av Sverre, mitt skjønne lille barnebarn på 2 år, med sine lyse englekrøller :) Han smilte og vinket til meg og sa: Heia momoj.....

Den andre videoen var av lille Josefine på 10 måneder, hun sto - ganske ustødig - med armene over hodet for å vise hvor stoooor hun er blitt :)


Det er ikke fritt for at mormor savner dem - derfor legger jeg ved 3 hjerter:
 * Et for Sigurd - Et for Sverre - Et for Josefine *




2 kommentarer:

  1. heldige du...
    fint hos deg! klem¨¨¨*

    SvarSlett
  2. Å,så herlig.... slike stunde er gull verd!!
    Ha en fin uke!
    Klem Linda

    SvarSlett

Jeg er veldig glad for alle kommentarer og muligheten til å bli bedre kjent med dere!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails