Hva er perler - de kan være vakre, verdifulle, skjeldne, kostbare, små eller store! Før trodde man perler var engletårer som hadde falt ned... Mine Perler er alle mine kjære, Lofoten og ellers alle små og store ting som opptar meg i hverdagen. VELKOMMEN PÅ BESØK!

onsdag 4. november 2009

Heklet sjal til ......


Julegavene er så smått begynt å ta form.....








Jeg har bestemt meg for å satse på hjemmelaget julegaver i år!

Dette er et lite heklet sjal med leggvarmere til en liten prinsesse :)
Garnet er mykt og herlig Alpakka.

Disse heklede blomstene er etter hvert begynt å følge meg og er blitt mitt varemerke!
-Made by Lillian-















5 kommentarer:

  1. Fantastisk nydelig, så kjekt å holde på med, og ikke minst veldig kjekt å få i julegave!

    SvarSlett
  2. Hei, Takk for hyggelig hilsen. Åh så nydelige gaver du lager. Lager du også for salg? klem Siv

    SvarSlett
  3. For et flott sjal du lager. Det er så koselig med hjemmelaget gaver. Jeg har dessverre få kreative sjeler i min familie, så det blir mest med kjøpegaver.

    Jeg har bakt 60 boller i dag, så etter middag kommer mor og stefar på boller og kaffi. Alltid stas det:-) Barna gleder seg stort, og synes tide går altfor sent!

    Klemmer fra Nina dessverre uten blogg

    Ha en strålende uke:-)

    SvarSlett
  4. Hei du søte perle. Så fint det var her inne hos deg! Må berømme deg de fine hekleriene dine. Misunner dere som kan hekle, jeg er sånn strikke-guri jeg mens hekling er noe jeg aldri har fått dreisen på. Men jeg ønsker å lære. Det blir kanskje en dag at jeg også svinger heklenålen.

    Har skrollet meg litt opp og ned her inne hos deg og fant bildet fra julaften i fjor. Av deg og din mann. Så flott par dere er. Det var det første som slo meg. Dere to virkelig kler hverandre. Det var så koselig å se dere.

    Takk for søt kommentar hos meg også. Morsomt å finne nye bloggere vettu.

    Hilsen Marit

    SvarSlett
  5. Takk for hyggelige kommentarer alle dere herlige blogge-damer - OG dere uten egen blogg!Jeg lager ikke noe for salg, det kommer kanskje etter hvert, hvem vet!?
    Akkurat nå er det fleece-kjoler jeg prøver meg på - bilder kommer :)

    SvarSlett

Jeg er veldig glad for alle kommentarer og muligheten til å bli bedre kjent med dere!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails