Hva er perler - de kan være vakre, verdifulle, skjeldne, kostbare, små eller store! Før trodde man perler var engletårer som hadde falt ned... Mine Perler er alle mine kjære, Lofoten og ellers alle små og store ting som opptar meg i hverdagen. VELKOMMEN PÅ BESØK!

mandag 30. november 2009

"Nytt" kjøkken til jul!

Vi hadde lyst til å gjøre noe nytt på kjøkkenet og ettersom kjøkkenet ikke er særlig stort trengte vi et lite bord. Det skulle vise seg at dette ikke var lett å få tak! Da gikk min kjære til oppgaven med liv og lyst....

Nå kan jeg glede meg til å tenne i grua og bake småkaker til jul!

3 kommentarer:

  1. Hei, for en fin blogg du har! Og så så kjekt med en handy mann som fikser det du måtte ønske! Det nye kjøkkenbordet og tallerkenhylla var knallfint! :)

    Ha en fortsatt flott mandag!

    SvarSlett
  2. Så flott et bord:) Å den peisen du har på kjøkkenet da:) Råstilig. Ja er det ikke herlig med en handyman i huset:)
    Ha en flott dag.

    SvarSlett
  3. Så fint det ble på kjøkkenet mamma :-) Håper det ikke er lenge til jeg kan se det live.
    Klem ;-)

    SvarSlett

Jeg er veldig glad for alle kommentarer og muligheten til å bli bedre kjent med dere!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails