Hva er perler - de kan være vakre, verdifulle, skjeldne, kostbare, små eller store! Før trodde man perler var engletårer som hadde falt ned... Mine Perler er alle mine kjære, Lofoten og ellers alle små og store ting som opptar meg i hverdagen. VELKOMMEN PÅ BESØK!

mandag 28. desember 2009

Perlemors perler...

Romjulen er over oss og for oss som har forberedt familiejul og detaljer gjennom lang tid er roen kommet over oss - endelig slapper vi av og bare nyter! Selv har jeg sovet lenge, sett på tv i morgenkåpe og spist sene frokoster. Hver dag hvar vi gått lange turer med hundene for både mosjon og sosialt nabofellesskap - for ute langs veiene treffer man alle!

Julegavene var kjærkomne og gitt med omtanke - jeg velger å vise frem den ene som som svarer til tittelen på bloggen min - perler:

3 kommentarer:

  1. Nydelig smykke. Var det en julegave?! Det ble en rask tur for å bytte julegavene til mellomste gutt likevel. En fleecejakke, en ullundertrøye og en fleecegenser(tynn) ble byttet i ulike butikker. Fra str 12 til 14... Greit at gutten er tynn, men han blir tross alt 13 år om 2 uker... Nå kan han sikkert ha dem lengre enn et år! Byttingen gikk som smurt, og ikke var det så aller verst med folk heller!!

    I morgen reiser vi opp til fjellet...


    Ha en fortsatt fin romjul.

    Klem fra Kristin

    SvarSlett
  2. For et lekkert smykke! Heldige du!

    Klem

    SvarSlett
  3. Hei,hei og tusen takk for koseleg kommentar!
    No racar eg rundt i bloggverden på min nye pc og er berre innom på snarvisitt for å ynskja deg fortsatt fine romjulsdagar :0)
    Eg kjem innom att på besøk for å "studera" bloggen din seinare,ser ut for at det er masse fint her!

    SvarSlett

Jeg er veldig glad for alle kommentarer og muligheten til å bli bedre kjent med dere!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails