Hva er perler - de kan være vakre, verdifulle, skjeldne, kostbare, små eller store! Før trodde man perler var engletårer som hadde falt ned... Mine Perler er alle mine kjære, Lofoten og ellers alle små og store ting som opptar meg i hverdagen. VELKOMMEN PÅ BESØK!

fredag 4. desember 2009

Ingen krok er mørk....

Endelig fredag!
Huset sover, jeg nyter frokost , sitter her å blogger og hører på radioen. De synger: "Nå har vi vaska golvet og vi har børi ved" osv.... Jeg synes det er ulovlig tidlig, eller?
Nå kaller jobben og småkaker til morgenkaffe - koz :)

Må nesten sette inn et bilde av dette lysglasset jeg lagde i går kveld!
Det er rett og slett et tomt sennepglass, litt bånd, et bilde og telysholder....

Nå tenner moder alle lys......
Ønsker dere alle en flott dag og en Riktig God Helg :)

2 kommentarer:

  1. Virkelig proff blogg du har fått deg. Du imponerer meg veldig. Fint telysholder du har laget, enkelt og greit. Skulle vært flinkere til å finne på slike ideèr så har vi kunne lage mer selv isteden for hele tiden å fokusere på "hva nytt man kan kjøpe".
    God helg til deg Lillian. Klem fra Janne.

    SvarSlett
  2. Nydelig lyslykt....ha en fin søndag!

    SvarSlett

Jeg er veldig glad for alle kommentarer og muligheten til å bli bedre kjent med dere!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails