Hva er perler - de kan være vakre, verdifulle, skjeldne, kostbare, små eller store! Før trodde man perler var engletårer som hadde falt ned... Mine Perler er alle mine kjære, Lofoten og ellers alle små og store ting som opptar meg i hverdagen. VELKOMMEN PÅ BESØK!

fredag 11. desember 2009

Theo og Pingu ønsker God Helg

Endelig er det fredag kveld - den beste kvelden i uken!
Jeg skal ikke gjøre noe produktivt i kveld, bare sitte med bena på bordet og kose meg med min kjære, hundene, fyr i peisen, rødvin og småkaker :)
Skulle det komme besøk sitter Theo og Pingu på den gamle sparken og ønsker velkommen................


Disse to sjarmørene måtte jeg bare ha med hjem fra Bankok for noen år tilbake og de er det nærmeste jeg kommer rød jul ;)
God Helg



2 kommentarer:

  1. Å, så koselig!! Kjempefin spark med skjønne sjarmtroll på. Og du verden, for noen vakre omgivelser du bor i!

    God helg!

    Klem

    SvarSlett
  2. Så søtt. Hyggelig å bli ønsket velkommen av disse to sjarmtrollene :) Klem fra Janne

    SvarSlett

Jeg er veldig glad for alle kommentarer og muligheten til å bli bedre kjent med dere!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails