Hva er perler - de kan være vakre, verdifulle, skjeldne, kostbare, små eller store! Før trodde man perler var engletårer som hadde falt ned... Mine Perler er alle mine kjære, Lofoten og ellers alle små og store ting som opptar meg i hverdagen. VELKOMMEN PÅ BESØK!

onsdag 23. desember 2009

Kakemons :)

Jeg har alltid vært glad i å bake og det har ikke vært noe mål i seg selv å få så mange slag småkaker til jul som mulig...men det ble 8 slag i år;/
Lurer nå egentlig litt på hvem som skal spise alle?
Det er vel fare for at det blir dumping på jobb etter jul ;)

Og hva skjer etter jul jenter?
Jo da kommer alle ukebladene garantert med 1000 slanketips. Så la oss spise kaker og mat nå i jula - med god samvittighet :)))


Et lite utvalg kalloribomber :)

1 kommentar:

  1. Å, så mye deilig du har laget! Riskaker har jeg helt glemt å lage....

    I jula skal man KOSE seg, ikke telle kalorier:-)

    Klem

    SvarSlett

Jeg er veldig glad for alle kommentarer og muligheten til å bli bedre kjent med dere!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails