Hva er perler - de kan være vakre, verdifulle, skjeldne, kostbare, små eller store! Før trodde man perler var engletårer som hadde falt ned... Mine Perler er alle mine kjære, Lofoten og ellers alle små og store ting som opptar meg i hverdagen. VELKOMMEN PÅ BESØK!

onsdag 30. desember 2009

Englekyss...

Hva gjør man når man lager is og det blir eggehviter til overs (har allerede laget kransekake)...?
Jo da blir det marengsengler!
Hjeeelp, tror det er det søteste jeg har smakt noen gang!? Det er stor fare for at dette kun blir dekorasjon - jeg får legge dem i en kakeboks og ta dem frem neste jul....

Søte saker... ;)
Oppskriften fant jeg i julenummeret av "Vakre Hjem & Interiør".

4 kommentarer:

  1. Så herlig blogg du har!!Her ble jeg kjempeinspirert!!!
    Englekyssene ble jo bare helt skjønne :))
    Innlegget ditt den 9.12 viser du frem fineste pulsvarmerene jeg har sett, slike mååå jeg bare prøve meg på å lage. Har du fulgt oppskrift fra Maskeball eller er det på frihånd ?

    SvarSlett
  2. Så skjønne de var! Og jeg liker jo veldig godt sånne søte saker:-)

    Ønsker deg et riktig godt nytt år, og gleder meg til å følge deg videre til neste år!

    Klem

    SvarSlett
  3. Jeg laget også slike marengsengler, men jeg klarte ikke få dem stekt lenge nok. Mine ble seige...

    Ønsker deg en god nyttårsfeiring!

    Klem fra Kristin

    SvarSlett
  4. Hej
    sååå fina!!! Önskar dig ett riktigt gott nytt år!
    kram

    SvarSlett

Jeg er veldig glad for alle kommentarer og muligheten til å bli bedre kjent med dere!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails