Hva er perler - de kan være vakre, verdifulle, skjeldne, kostbare, små eller store! Før trodde man perler var engletårer som hadde falt ned... Mine Perler er alle mine kjære, Lofoten og ellers alle små og store ting som opptar meg i hverdagen. VELKOMMEN PÅ BESØK!

torsdag 24. desember 2009

God Jul!

Perlemor og perlefar nyter nå en bedre Cognac og ser de tradisjonelle julefilmene på TV, med andre ord vi koser oss storlig!



Jeg vil gjerne få ønske familie og venner samt alle Blogglandia-jenter en
Riktig God Jul!


3 kommentarer:

  1. For et lekkert juletre. Å år var mitt juletre nostalgisk og ganske så rødt...

    Ønsker deg en riktig fin julehøytid!


    Klem fra Krisitn

    SvarSlett
  2. Det må være den koseligste juletrefoten jeg har sett!!
    Veldig trivelig hos deg!!
    Klem,M

    SvarSlett
  3. Så fint juletre. Så koslig å ha det i en kurv.

    Er innom for å ønske deg en riktig fin romjulstid.
    Klem:)

    SvarSlett

Jeg er veldig glad for alle kommentarer og muligheten til å bli bedre kjent med dere!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails