Hva er perler - de kan være vakre, verdifulle, skjeldne, kostbare, små eller store! Før trodde man perler var engletårer som hadde falt ned... Mine Perler er alle mine kjære, Lofoten og ellers alle små og store ting som opptar meg i hverdagen. VELKOMMEN PÅ BESØK!

onsdag 9. desember 2009

Maskeball.....

Ja, jeg har "stjålet" Tine Solheim sin tittel som overskrift på innlegget i kveld! Hun er en stor kunstner når det gjelder å trylle med garn og pinner og hun er mitt store forbilde!
Dette skjerfet og pulsvanter ble skapt forrige helg og nå har jeg strikket et par pulsvanter til. Garnet heter Viking Alpakka og det går super-raskt å strikke på pinner nr. 6

Det vil garantert ligge noe som varmer under flere juletrær i år!

Selv fikk jeg en super før-julsgave i dag! Jeg har vært ansatt på kontrakt på sykehuset jeg jobber i snart 5 år og i dag fikk jeg tilbud om fast ansettelse - JIPPI - det ordner seg for snille jenter ;))))

2 kommentarer:

  1. Så skjønne pulsvarmere og skjerf du har strikket! Nydelige farger!

    Gratulerer med fast ansettelse! Deilig førjulsgave!

    SvarSlett
  2. Gratulerer med fast ansettelse. Flott at de prioriterer en fast stilling. Flotte pulsvanter, fint med den grove strikken og det søte med perler og tynn blonder. Klem

    SvarSlett

Jeg er veldig glad for alle kommentarer og muligheten til å bli bedre kjent med dere!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails