Hva er perler - de kan være vakre, verdifulle, skjeldne, kostbare, små eller store! Før trodde man perler var engletårer som hadde falt ned... Mine Perler er alle mine kjære, Lofoten og ellers alle små og store ting som opptar meg i hverdagen. VELKOMMEN PÅ BESØK!

onsdag 16. desember 2009

Kaldt og hvitt i nord.....

Så har kulden kommet til oss i nord - minus 11 i dag, ganske så uvant ja!
I tillegg har vi 0,5 cm snø slik at det er blitt hvitt og stemningsfult ute.
I går kveld pakket jeg inn gaver som skal sendes. Fristen for å sende pakker som garantert når mottaker før jul er jo i dag og jeg jobber best under press for å si det slik...er det flere som kjenner seg igjen tro?




Ikke alle er så heldige å ha en engel som vokter småkakene :)

6 kommentarer:

  1. Hi, hi, kjenner meg VELDIG godt igjen. Klarte å få sendt alle pakkene i går, sliter litt mer med julekortene...

    Nå er det faktisk minusgrader i Bergen og. Vi håper på snø, den ligger ihvertfall på alle fjelltoppene rundt byen..

    Ha en fin dag!

    Klem

    SvarSlett
  2. Her i Trondheim har også vinterkulda satt inn. -10 grader og et lett snølag på bakken. Herlig!

    Lykke til med pakkesendinger! Jeg postla de siste kortene i dag også.. Alltid like mye stress hver jul, og alltid like koselig å få de avgårde:)

    Ha en flott vinterdag!
    Klem, camilla jin

    SvarSlett
  3. Så fine kakebokser! Hvor har du kjøpt de? Veldig pen den engelen også -)

    SvarSlett
  4. Hei Annemor! Boksene er kjøpt på Nille nå i år! Løp og kjøp :)

    Klem ;)

    SvarSlett
  5. Koselig med alt som skal gjerast til jul. tida går fort nå.
    Her er også veldig kaldt. Og meldt kaldare visst nok.
    varma meg med tekopp og tenner lys.
    Ha ei koselig førjulstid.Og takk for koselig helsing hos meg
    Klem

    SvarSlett
  6. hei.
    Tusen takk for huggelig hilsen på bloggen min.
    Så kjempefin blogg du har.
    Kjolen du laget deg, var bare så kjempefin.
    Moro at du fikk deg fast jobb etter 5år.
    Boksene dine er kjempefine,fint med en engel ved siden av de.
    Ser du ikke er så veldig glad i rødt du heller, til jul.Er ikke det jeg heller.
    Det var fint med nisser på en spark.
    Ha en fin torsdag.

    SvarSlett

Jeg er veldig glad for alle kommentarer og muligheten til å bli bedre kjent med dere!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails