Hva er perler - de kan være vakre, verdifulle, skjeldne, kostbare, små eller store! Før trodde man perler var engletårer som hadde falt ned... Mine Perler er alle mine kjære, Lofoten og ellers alle små og store ting som opptar meg i hverdagen. VELKOMMEN PÅ BESØK!

søndag 6. desember 2009

Ut i skogen...

Vi har hatt en herlig søndag i huset her nord i sjøkanten!
Sov lenge og nøt en sen frokost. I og med at været var så strålende bestemte vi oss for en utflukt på jakt etter det "perfekte" juletre!
Det er like vanskelig hvert år - enten er det for lite, for høyt, for usymetrisk, for.....ja i det hele tatt... Noen som kjenner seg igjen?

Etterpå var det hjem til kosekveld og småkakebakst! Det er bare èn feil med helgen...den er altfor kort!?

4 kommentarer:

  1. Så koselige bilder! Heldig dere som har snø! Ikke lett å finne det perfekte juletreet - ikke en gang når du kjøper det ferdig hogget....

    Ha en fin uke!

    Klem

    SvarSlett
  2. Hei,Takk for hyggelig hilsen. Så kult bilde av deg med hvit lue og juletre - så ut som rene juletrereklamen.... Hvor har du fått den kule lua fra? klem Siv

    SvarSlett
  3. Så koselig, jeg hugger også mitt eget tre, og det er jo halve sjarmen, ikke så fryktelig nøye om det er like tett eller akkurat passe...sjarmen er å finne det selv og pynten som henger som er full av minner...

    SvarSlett
  4. Så mysiga vinterbilder. Vad mycket snö ni har. Vi har ingenting.
    Kramis

    SvarSlett

Jeg er veldig glad for alle kommentarer og muligheten til å bli bedre kjent med dere!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails