Hva er perler - de kan være vakre, verdifulle, skjeldne, kostbare, små eller store! Før trodde man perler var engletårer som hadde falt ned... Mine Perler er alle mine kjære, Lofoten og ellers alle små og store ting som opptar meg i hverdagen. VELKOMMEN PÅ BESØK!

mandag 14. desember 2009

Du lille glitrende...

En ny uke - og det blir en deilig uke!
De siste gavene og julekortene skal sendes og på jobb gleder vi oss til ikke mindre enn to juleluncher samt besøk av en "gammel" kollega!

Mens jeg venter på å hente treet inn har jeg pyntet et lite minitre.....


3 kommentarer:

  1. Så koselig du har pyntet, Lillian! Må visst få meg et sånt lite tre jeg også:-)

    Ha en fin uke!

    Klem Barbro

    SvarSlett
  2. Koselig....her går det også i julelunsjer i fleng....og avslutninger og andre tilstelninger...

    SvarSlett
  3. Heisan!
    Så fint et lite tre, du er kommer såpass langt du. Jaja,jeg kan skryte av at mine er i hus, men står ute, hihi. Kos deg med lunsjer og avslutninger, hører julen til de.
    Klem

    SvarSlett

Jeg er veldig glad for alle kommentarer og muligheten til å bli bedre kjent med dere!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails