Hva er perler - de kan være vakre, verdifulle, skjeldne, kostbare, små eller store! Før trodde man perler var engletårer som hadde falt ned... Mine Perler er alle mine kjære, Lofoten og ellers alle små og store ting som opptar meg i hverdagen. VELKOMMEN PÅ BESØK!

mandag 28. juni 2010

Tullemor og blomster

Nå er det evig lenge siden jeg både har vært på min, eller andres blogger!
Jeg har helt glemt hvordan man gjør dette.... hm..
Venner har truet med å slette snarveien til mine perler - kanskje på tide å poste litt da!?




Våren har kommet og gått, vel når jeg kikker ut av vinduet er det regn, regn og atter regn.Temperaturen er ennå ikke krøpet over +10 grader, i det hele tatt ganske deprimerende spør du meg (medlidenhet mottas med takk)..

Et lyspunkt og glede i hjerte er denne lille knøtta som lukter på sommerblomstene, mormors lille rosenknopp, Josefine!

 

4 kommentarer:

  1. Hei , ja det er best å poste litt hele tiden ;) . Her på Østlandet har vi hatt fint hver i flere dager faktisk ... vi koser oss og nyter det , da det blir slutt her kommer det nok til dere ;) Den som venter på noe godt ...
    Ha en flott uke !

    SvarSlett
  2. Det har regnet i Bergen i dag og. I tillegg til at det har lynt og tordnet noe vanvittig, så det er først nå jeg tør å sette meg ned ved pc`en igjen:-)

    Tusen takk for hyggelig kommentar! Vi satser på sol og varme over hele Nordland i juli:-)

    Klem

    SvarSlett
  3. Flott å se du er tilbake på bloggen igjen. Klem;)

    SvarSlett
  4. He,he...er jo bra at du hører på vennene sine trusler da, og lager et koselig innlegg...håper dere får sommer snart...

    SvarSlett

Jeg er veldig glad for alle kommentarer og muligheten til å bli bedre kjent med dere!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails