Hva er perler - de kan være vakre, verdifulle, skjeldne, kostbare, små eller store! Før trodde man perler var engletårer som hadde falt ned... Mine Perler er alle mine kjære, Lofoten og ellers alle små og store ting som opptar meg i hverdagen. VELKOMMEN PÅ BESØK!

fredag 2. juli 2010

Leter etter....

Ja, jeg leter etter et fint - eller, det skal selvfølgelig helst ikke være fint, men bli fint - nattbord til soverommet på sjøhuset. I mellomtiden får en stol gjøre nytten...
Her sover vi så godt, og leeeng i helgene. Kaffe på sengen og late dager, det er tingen nå om sommeren!

Nå skal det sies at det ikke er sommer, derfor er det viktig å gjøre koselige inne-ting i på vente av at det kanskje muligens skulle bli over 10 grader.... Vet jeg er negativ nå men det er ikke alltid like lett å være positiv når resten av landet går mot hetebølge og jeg har på dunjakke på jobb i dag.....

Vi lurer på å lufte båten denne helgen og besøke venner på Reine:



Ønsker alle en riktig flott helg og God Ferie til dere som er så heldige - nyt sommeren - og til Jørgen gutten min som fyller år i dag - Gratulerer med dagen vennen, masse Glad i deg!

2 kommentarer:

  1. Åååååå...nydelig sengeplass!! Jeg har nattbord fra bohus, romantiske og fine. Kansje noe for deg, du ser de under etikett "soverom". Bare et lite tips.
    Båtlivet er herlig, iallefall når det er godt vær.
    Men med den svære seilbåten så er dere robuste for all slags vær..
    Nydelig var den.
    KOs dere og god tur hvor enn dere måtte ferdes.
    God Helg Lillian.
    KLem

    SvarSlett
  2. Jepp, Bohus har mye fint =)

    Ha en kjempe fin helg!
    Sommerklem, Camilla.

    SvarSlett

Jeg er veldig glad for alle kommentarer og muligheten til å bli bedre kjent med dere!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails