Hva er perler - de kan være vakre, verdifulle, skjeldne, kostbare, små eller store! Før trodde man perler var engletårer som hadde falt ned... Mine Perler er alle mine kjære, Lofoten og ellers alle små og store ting som opptar meg i hverdagen. VELKOMMEN PÅ BESØK!

tirsdag 13. juli 2010

Pudderrosa

Pudderrosa har vært, og er det helt store denne sesongen. Jeg synes denne fargen er sval, vakker og spennende på samme tid.
Nå strikker jeg på en genser i myk, økologisk bomull. Dette garnet har jeg hatt liggende evig lenge, først strikket jeg genseren til opp under ermene før jeg innså at den dessverre var for trang. Da var det bare å sette i gang med å rekke opp. Deretter ble strikketøyet fjernarkivert i UFO - men nå prøver jeg på nytt:




På oppskriften står det: "- nett og kroppsnær, bruk den med kveldssolen i nakken ruslende på en strand, med myk sand mellom tærne..." DROPS genser med hullmønster Håper jeg kan poste et "ferdig-bilde" om ikke lenge.....

Før jeg slipper emnet Pudderrosa må jeg vise den søte sminkevesken min fra Lisbeth Dahl, et feminint lite innslag i hverdagen.


1 kommentar:

  1. Pudderrosa er en nydelig farge! Kjedelig at du måtte rekke opp genseren, men du er nå flink som går på med fatt mot igjen:-) Den blir nok kjempefin til slutt! Gleder meg til å se den ferdig.

    Rålekker sminkeveske! Skulle gjerne hatt en sånn selv.


    Ha en fortsatt god sommer!

    Klem

    SvarSlett

Jeg er veldig glad for alle kommentarer og muligheten til å bli bedre kjent med dere!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails