Hva er perler - de kan være vakre, verdifulle, skjeldne, kostbare, små eller store! Før trodde man perler var engletårer som hadde falt ned... Mine Perler er alle mine kjære, Lofoten og ellers alle små og store ting som opptar meg i hverdagen. VELKOMMEN PÅ BESØK!

torsdag 15. juli 2010

I påvente av ferie....

I påvente av ferie tilbringer vi dagene på sjøhuset.
I disse dager får vi kai slik at vi kan sitte ute å se på livet i marinaen. Mens vi er evig optimister og venter på sommer fyrer vi i peisen, nyter et glass rødvin og jeg jeg kryper opp i sofaen hvor jeg koser meg med strikketøy og blogging. Selv om vi ikke har den helt ultimate sommer koser vi oss med lyse netter - og Perlemor får alt for lite søvn....



I dag titter solen frem og en solskinnskake smaker godt for en slikkmunn - mandelbunn med aprikoskrem, aprikos og jordbær, nam nam.....

1 kommentar:

Jeg er veldig glad for alle kommentarer og muligheten til å bli bedre kjent med dere!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails