Hva er perler - de kan være vakre, verdifulle, skjeldne, kostbare, små eller store! Før trodde man perler var engletårer som hadde falt ned... Mine Perler er alle mine kjære, Lofoten og ellers alle små og store ting som opptar meg i hverdagen. VELKOMMEN PÅ BESØK!

torsdag 5. januar 2012

Min Rosa Engel....

Vil gjerne få ønsker alle som leser bloggen min et Riktig Godt Nytt År!
Jeg har hatt en pc-fri jul og nyttårshelg men nå begynner det å ta seg opp igjen litt etter litt. Julen er ikke ryddet helt ut ennå, regner med å ta det siste til helgen. Det blir liksom litt mørkt og trist når de siste utelysene blir lagt bort. Trøsten får være at det blir lysere for hver dag her nord nå.

Jeg har så lyst til å vise et bilde av denne litt spesielle engelen jeg fikk i gave av våre kjære naboer. Den var veldig "meg", jeg ble kjempeglad for den og hun fikk naturlig nok navnet ROSA!


3 kommentarer:

  1. Så søt engel... Rosa det likte jeg.
    Rosa, lyseblått og hvitt har jeg fått dilla på nå etter jul. VIL ha vår jeg nå :))) Litt optimistisk siden januar og februar er vintermnd. hi hi.
    Dagene er iallefall blitt bitte litt lenger om det ikke er mye så hjelper det på.
    Klem fra Linda

    SvarSlett
  2. Fantastisk flott engel....i pappmache?

    Vi har hatt litt sol de siste dagene, og det hjelper godt, er så lei av at den ene stormen avløser den andre, og at det er tussmørke hele dagen....lengter til vår og lengre dager...

    Godt Nyttår til deg også, og ha en riktig god helg!

    SvarSlett
  3. Hei Karna, ja det er pappmache, får en god gammeldags følelse her!?

    SvarSlett

Jeg er veldig glad for alle kommentarer og muligheten til å bli bedre kjent med dere!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails