Hva er perler - de kan være vakre, verdifulle, skjeldne, kostbare, små eller store! Før trodde man perler var engletårer som hadde falt ned... Mine Perler er alle mine kjære, Lofoten og ellers alle små og store ting som opptar meg i hverdagen. VELKOMMEN PÅ BESØK!

tirsdag 20. desember 2011

Kvalitetstid....

For en som er så glad i å bake som meg så er stundene ved bakebenken noe av det beste jeg vet!
Har bestemt meg for å bli konditor i mitt neste liv... Det blir ingen etter-bilder denne gangen men jeg lagde mandelflarn i går. Det er fare for at jeg må bake en porson til ettersom det ble litt mye prøvesmaking....


I dag skal kolleger samles til felles julelunch, det er like hyggelig hvert år og farlig god mat!
            Ønsker alle en fin tirsdag!

1 kommentar:

  1. Innom for å ønske deg en RIKTIG GOD JUL :)
    Jeg blir garantert ikke noen konditor i mitt neste liv...ikke kokk heller...ikke noe i nærheten av ett kjøkken en gang :))))
    ...men det kjøkkenet ditt..phu, i innlegget ditt under. Så lekkert. ..hmm kanskje vist jeg får ett så fint kjøkken så skal jeg vurdere det. hi hi
    God Jul.
    Klem fra Linda

    SvarSlett

Jeg er veldig glad for alle kommentarer og muligheten til å bli bedre kjent med dere!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails