Hva er perler - de kan være vakre, verdifulle, skjeldne, kostbare, små eller store! Før trodde man perler var engletårer som hadde falt ned... Mine Perler er alle mine kjære, Lofoten og ellers alle små og store ting som opptar meg i hverdagen. VELKOMMEN PÅ BESØK!

torsdag 8. desember 2011

En lysende himmel....

En lysgirlander har fått ny plassering denne julen, nemmelig på sengehimmelen!

Ellers er det ikke mye pynting og baking her i huset. Første søndag i advent var jeg ikke hjemme og etterpå er det blitt sykdom i huset, så her er det kun brent litt på et adventslys og  ingen baking og pynting.

Muligheten for at uttrykket "julekvelden på kjærringa" kommer til å passe på meg er vel til stede?

2 kommentarer:

  1. Uffda, sykdom har vi ikke tid til nå! Du har over to uker igjen til jul, da;) Den sengehimmelen var jo helt nydelig med lys på! Snakk om soverom som er en dronning verdig! Helt skjønn, altså! Har ikke bakt ennå jeg heller, men tenkte jeg skulle begynne en av de første dagene. Blir ikke så mye, for det blir ikke spist allikevel. Bare for å ha litt på bordet. Ha en fin dag, og god bedring. Klem fra Eli:)

    SvarSlett

Jeg er veldig glad for alle kommentarer og muligheten til å bli bedre kjent med dere!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails