Hva er perler - de kan være vakre, verdifulle, skjeldne, kostbare, små eller store! Før trodde man perler var engletårer som hadde falt ned... Mine Perler er alle mine kjære, Lofoten og ellers alle små og store ting som opptar meg i hverdagen. VELKOMMEN PÅ BESØK!

tirsdag 27. oktober 2009

Høsten er vanligvis min favorittårstid - men i år har den regnet bort.......


Jeg er født om høsten og det er muligens grunnen til min forkjærlighet for årstiden! Når dagene blir korte og mørket legger seg som et mykt teppe. Vi tenner lys og gleder oss over de små ting i livet, det kan være seg en god kopp te og nytt mykt strikkegarn.....
Jeg har vært så heldig å få nye støvler av min kjære og de brukes med fryd i både solskinn og regnvær :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg er veldig glad for alle kommentarer og muligheten til å bli bedre kjent med dere!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails