Hva er perler - de kan være vakre, verdifulle, skjeldne, kostbare, små eller store! Før trodde man perler var engletårer som hadde falt ned... Mine Perler er alle mine kjære, Lofoten og ellers alle små og store ting som opptar meg i hverdagen. VELKOMMEN PÅ BESØK!

tirsdag 6. oktober 2009

Lenge siden.......


Nå er det LENGE siden jeg har blogget!
Vår og sommer som har vært fantastiske er kommer og gått...
Jeg skal forsøke å flette inn litt bilder fra ting som er skjedd de siste månedene etter hvert!

Lune stemningsfulle kvelder lokker igjen frem lysten til å være kreativ! I disse dager er jeg opptatt med STRIKKING og oppussing av MØBLER! Symaskinen har igjen kommet i bruk, slik at dette blir bra!

Hodet er FULT av ideèr....

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg er veldig glad for alle kommentarer og muligheten til å bli bedre kjent med dere!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails