Hva er perler - de kan være vakre, verdifulle, skjeldne, kostbare, små eller store! Før trodde man perler var engletårer som hadde falt ned... Mine Perler er alle mine kjære, Lofoten og ellers alle små og store ting som opptar meg i hverdagen. VELKOMMEN PÅ BESØK!

torsdag 23. september 2010

Bokhøst...

Jeg elsker følelsen og spenningen som er når en stor, deilig bokpakke ligger å venter på å bli pakket opp!? Denne gangen fikk jeg hele 6 bøker. Et par romaner, et par portugisiske bøker, en hagebok og denne herlige interiørboken!
Her er det vakre bilder, masse tips og idèer. Til og med arbeidsbeskrivelse og mål til min snekkerglade kjæreste!



Mottoet i boken er: Noe hvitt, noe grått, noe nytt, noe fått, noe gammelet og slitt. Noe blankt og noe feminint....
Dette sjalet er nytt, litt grått og noe feminint!


Snart er det helg, ha en fin dag!

2 kommentarer:

  1. Interiørboka hørtes fin ut ;) Ønsker deg ellers en fin høstdag og uke :)

    SvarSlett
  2. Denne boka må du ta med deg en dag så jeg kan få ta en titt i den ;) Klem

    SvarSlett

Jeg er veldig glad for alle kommentarer og muligheten til å bli bedre kjent med dere!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails